2013. március 10., vasárnap

Gofri

Gyorsan akartam valami édességet megint ebéd utánra, és most erre esett a választás.


Hozzávalók:
3 tojás
12 dkg olvasztott margarin
12 dkg cukor
1/2 vanília kikapargatott magja
1/2 citrom reszelt héja
csipet só
40 dkg liszt
1 cs sütőpor
5 dl tej

A tojások sárgáját habosra keverjük a cukorral, és a vaníliával. Majd jöhet hozzá az olvasztott margarin, és a citrom héja. Egy tálban összekeverjük a lisztet, a sót, és a sütőport. Ekkor felváltva adjuk hozzá a tejet és a lisztes keveréket ügyelve arra, hogy csomómentes legyen. Végül óvatosan beleforgatjuk a tojásfehérjékből vert habot.

Gofrisütőben sütjük. Én minden darab sütése előtt margarinozom a sütőt, így ropogós lesz a külseje. Ki-ki kedve és ízlése szerint fogyaszthatja lekvárral, pudinggal, tejszínhabbal.



És még egy kép, bár recept nélkül, hiszen receptet már írtam korábban. Ez péntek délután készült.


1 megjegyzés:

  1. Szóval margarinozod a sütőt...még nem hallottam ezt a módszert, de legközelebb bevetem! ;-)

    VálaszTörlés