2013. május 5., vasárnap

Blondie

A Brownie receptemből indultam ki, de tudván azt, hogy a fehér csokoládé sokkal több cukrot tartalmaz, picit alakítottam rajta.

Hozzávalók:
20 dkg vaj
20 dkg fehér csokoládé
18 dkg porcukor
3 tojás
12 dkg liszt
csipet só
10 dkg mandula

Először gőz felett összeolvasztottam a vajat és a fehér csokit. Majd a tojásokat és a porcukrot pár perc alatt habbá kevertem. Amikor a vajas-csokis keverékem langyosra hűlt, akkor a cukros tojáshabhoz kevertem.Végül a liszt és a só került bele, és pár percig tovább kevertem a habverővel. A mandulát durvára vágtam, és kb a 2/3-t belekevertem a tésztába. A tésztát sütőpapírral bélelt tepsibe egyenletesen eloszlattam, és a maradék mandulával megszórtam.

Előmelegített sütőben sütjük kb 20-25 percig. Akkor jó, ha a teteje már szilárd, de a tűpróbánál még a tűre ragad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése