2013. december 20., péntek

Francia krémes

A munkahelyemen vált szokássá, hogy az utolsó munkanapon egy közös ebéddel zárjuk az évet. Ilyenkor persze sütemény is jár az ebédhez, amit idén bevállaltam a cukrászdai süti helyett. Persze a megszokott sütin változtatni nem akartam, így francia krémest készítettem.  Szerencsére sima krémest már készítettem, így volt egy alap receptem kiindulásnak.

A krémes receptemet kiegészítettem 6 dl habtejszínnel, amit 10 dkg porcukorral és némi habfixálóval kemény habbá vertem akkor, amikor már az elkészült krém kihűlt. Majd a krémen egyenletesen eloszlattam, és feltettem az előre felkockázott tetejét.

Bevallom eredetileg kávéval színezett cukormázat akartam rá tenni, de már csak akkor kaptam észbe, amikor összevágtam a tetejére szánt lapot. Így maradt a porcukrozás lehetőségként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése