2014. február 2., vasárnap

Sport szelet Sajtkukactól

Igen, hozzánk is elért a "sport szelet mánia". Eddig megúsztam, hogy nekem is készítenem kelljen, de most a kisebbik gyerek névnapjára készülünk, és az oviba mindenképp ezt szeretne vinni. Szóval nekifogtam, de én balga csak egy adagot kevertem be. Így aztán gyorsan kellett egy másodikat is készíteni.

Hozzávalók:
50 dkg darált keksz
20 dkg cukor
2 dl tej
25 dkg vaj
3 ek kakaópor (cukrozatlan)
1 vanília kikapargatott magjai

A vajat, a tejet, a cukrot, és a vanília magjait egy lábasban összemelegítjük, hogy a cukor, és a vaj is elolvadjon. Majd belekeverjük a kakaót. Ezt a keveréket adjuk a darált kekszhez, és keverjük össze egy fakanállal. Majd egy kisebb méretű tepsibe, vagy egy tálcára egyenletes vastagságban terítsük szét a tésztánkat, és tegyük hűvös helyre, hogy megdermedhessen. 2-3 óra múlva vonjuk be csokimázzal.

csokimázhoz:
10 dkg csokoládé
2 ek olaj


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése